Re: rozgaleznik na 3pin??

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 03:43:16 MET DST

Tomek Głuch wrote:

> Dlaczego nie?

Dlatego że wiekszość płyt na 3-pin takiej regulacji /nie/ umożliwia..

> Do PWM nie trzeba żadnych dodatkowych przewodów (w końcu sama nazwa
> mówi za siebie). Na mojej płycie (ABIT BE6-II) mam jak najbardziej
> standardowe złącze a mimo to mam regulację obrotów.

Dlatego własnie podkresliłem słowo "standartowe", choć powinienem pewnie
użyć "przeciętne".. Zdawałem sobie sprawę że zaraz pojawią się głosy
typu "a ja mam nawet /standartowe/ 2 pin z regulacją" itd. itp.. Tylko
że /większosć/ płyt takiej możliwości po prostu /nie/ posiada..

Pozdrawiam