Re: kto ma asusa p5p800 i moglby mi cos sprawdzic ?

Autor: news <color_at_{wytnijto}gazeta.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 13:19:31 MET DST

"squonk" <squonk@usun_to.eranet.pl> wrote in message
news:ddfans$dm4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> bylem nim do wczoraj na niej siedzial p4 3ghz ht + 4x512 kingston value w
> dual (ddr400) i nie bylo problemow. sproboj zaktualizowac bios, wylacz na
> poczatek dualchannel.

dual czy single jedno licho, 2 x 512 kingston non-ecc, najnowszy bios, dwa
rozne zasilacze i to samo
wylaczalem wszystkie ai-boostery, bez przetaktowania, itp.
chlodzenie nowe ok (pentagram cu100+), max temp 48-50 w stress, 36-37 w
spoczynku, plyta 36-38
nie wiem co dalej robic bo testy nie wykazuja zadnych bledow, robione od
razu po wlaczeniu peceta (na zimno) i po kilkugodzinej pracy (na rozgrzanych
elementach plyty). wiesza sie w sposob nieprzewidywalny.