Wlasnorecznie robiony plecak na laptopa

Autor: Kuba <czela86_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 21:37:52 MET DST

Witam

Chcialbym dorobic do zwyklego plecaka kieszen na laptopa, tak zeby plecak nie
tracil na ochranianiu wnetrza. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
1. Z jakiego matererialu sa robione plecaki/torby?
2. Z czego wykonywane sa czesci do absorbcji wstrzasow?(jakas pianka czy gabka?)
Wiem ze latwiej jest kupic zwykly plecak na laptopa, ale wydaje mi sie ze
bezpieczniej(jesli chodzi o zlodziei) jest nosic plecak z naszywka big star
czy adidas niez IBM albo Dell. Pozatym taki wlasnorecznie zrobiony plecak
wyjdzie o wiele taniej.
Pozdrawiam grupowiczow