Re: Upgrade Athlon XP

Autor: LiT <ltkascha.skasujto_at_bez.spamu.op.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 13:02:52 MET DST

zkawa wrote:
> Pamięci powinny to wytrzymać tylko zmień
> CL z 2,5 na 3,

A czy pamięci 333 puszczone na 400 są podatne na spalenie przez
przetaktowanie? Bo to nie są jakieś markowe Kingstony czy Geil'e... No i
radiatorów nie mają...

> a jeśli to nie będzie działać to ustaw
> "nieproporcjonalne taktowanie" na 5/6 - wówczas procek będzie
> taktowany np na 400 a pamięć na 333,3

Słyszałem, że praca asynchroniczna procek-pamięć daje marne efekty. System
jest dużo mniej wydajny niż wolniej a synchronicznie.

--
Pozdro
Tadek