Re: SB128 a jako¶æ d¼wiêku

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 11:39:21 MET DST

> co Ty gadasz?

Cala prawde mowi.

> ja uzywalem sb128 przez 5 lat na dobrym wzmacniaczu i
> porzadnych glosnikach i poziom szumow byl niewielki... nie zauwazylem
> tez zadnego obciazenia procesora a wierz mi zauwazylbym bo procesor
> byl jedynie cel633...

To sobie poczytaj testy. Zreszta - mialem okazje przetestowac kolejno:

Yamaha YMF-724 (20,-)
SB 128 (30,-)
Live! (50,-)
DMX Xfire 1024 (100,-)

Z tych czterech SB128 gral zdecydowanie najgorzej i gdyby nie klopoty
z duplexem Yamahy wrocilbym do niej. Zamiast tego jak najszybciej
przesiadlem sie na Live! (tego pierwszego, nie 5.1)

> ja polecam sb128 chyba ze w przyszlosci bedziesz chcial rozbudowac
> zestaw do 5.1

Ja bym kupil Live! Nawet bez 5.1. Roznica w cenie na Allegro to jakies
20,-
a w jakosci jest zauwazalna nawet dla laika i to na komputerowych
brzeczkach
za 50,-

pozdrawiam,
Vituniu.