Re: Compaq nx6110 - bootowanie z CD

Autor: Piotr Klimek <6u_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 10:40:57 MET DST

Dnia (Tue, 9 Aug 2005 23:40:21 +0200) ktos podajacy sie za Mundi
wyklawiaturowal co nastepuje:

> Może tutaj
> http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqnk/us/locate/64_6133.html
> jest i nowy bios i firmware do nagrywarki

Dzieki,
Az mi sie nie chce wierzyc, ze mozna wypuscic na rynek sprzet z takim
bugiem! Chyba, ze czegos nie zrozumialem z opisu:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqnk/us/download/22745.html

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek