Laptop - problem z kartą graficzną.

Autor: Akcent <costamcostamcostam_at_op.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 09:11:51 MET DST

Witam.
Otrzymałem w "spadku" firmowego laptopa (Compaq Evo N1020v, CPU2,4 GHz, 224
MB RAM, XP SP1 - "dwójka" w trakcie instalacji) i niestety zauważyłem, że
jest jakiś problem z grafiką. Obraz - animacji, filmu - klatkuje się. Nie
jest płynny.

Co do gier - nie wypowiem się, nie gram. Na daną chwilę wykorzystauję raczej
jako przenośny odtwarzacz divx. Pościągałem najnowsze kodeki i nic.

We właściwościach karty jest konflikt, tzn. w pozycji, gdzie w menadżerze
urządzeń powinna być specyfikacja karty, jest jedynie informacja (z
podświetlonym na żółto wykrzyknikiem) "inne urządzenie" -> "kontroler video
(zgodny z VGA)". Właściwości: producent nieznany, lokalizacja: gniazdo
PCI13. Sterowniki tego urządzenia nie są zainstalowane (kod 28). Windows nie
wykrywa tej karty a ja niestety nie wiem jakich sterowników użyć...

Czy macie jakiś pomysł?

--
Ave,
Piotr