Re: Notebook - t23 czy R50e?

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 00:30:32 MET DST

Artur Frydel wrote:

> Tego się obawiałem... Zbyt tanie te laptopy jak na IBM.
> Masz jakieś linki które mogą potwierdzić tą tezę?
> Czytam właśnie pdfa ze specyfikacją techniczną tego cacka i zdaje się że
> jest tak jak piszą tutaj; http://www.biosmagazine.co.uk/rev.php?id=320

Nt. outsourcingu w przypadku serii R czytałem np. jakiś czas temu w
Chipie, ale naprawdę nie pamiętam teraz numeru i rocznika. Z pewnością
IBM nie chwali się tym, jeśli nie oni sami robią swoje laptopy, więc nie
będzie oczywistego oświadczenia z ich strony (chociaż w styczniu 2003r.
wypuścili jakieś dość mgliste oświadczenie nt. outsourcingu ogólnie, z
którego wynikało, że korzystają z niego także przy produkcji laptopów).

Z drugiej strony seria R ma sporo cech odziedziczonych po droższych T i
A, więc można się spodziewać, że w tym przypadku relacja Acer-IBM nie
jest typową relacją ODM/OEM, ale inżynierowie IBM mieli (jakiś?) wpływ
na projektowanie tej serii (w odróżnieniu od felernej serii I-).

Jeśli chodzi o linki, to parę można znaleźć na Thinkpadowej liście
mailingowej:

http://zurich.csail.mit.edu/hypermail/thinkpad/2003-01/0293.html
http://zurich.csail.mit.edu/hypermail/thinkpad/2003-01/0306.html

--