Re: 3 Dyski ??

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 19:44:09 MET DST

> Coście się uparli - jeden że "master" musi być na końcu taśmy a "slave" w
> środku, a drugi - odwrotnie? Znaczenia żadnego to nie ma - po to
> urządzenia
> mają zworki, żeby je sobie można było podpinać do dowolnego złącza na
> taśmie.

Nie jestem pewnien , ale chyba w starszych plytach (kontrolerach), z jakis
powodow jedno z tych rozwiazan jest sluszniejsze niz drugie i w instrukcjach
montowania napedow jest podawana czesto kolejnosc wpinania napedu do tasmy w
zaleznosci do tego czy bedzie pracowal jako master czy slave (oczywiscie
zworki swaja droga). Przy czym chyba wersja master na koncu tasmy jest
sluszniejszasta.
Nawet wrzucilem w googla temat, ale nic ciekawego nie wywali od razu a ja
jestem dzis leniwy..no ale moze ktos cos wie i sie podzieli wiedza w tym
zakresie.

::f::