maX <aver@interia.pl> wrote:
> Powinno pomóc rozszerzenie RAMu w kompie. Nie będzie międlić dyskiem,
> a tekstury zamiast odrazu do ramu karty będą ładować się do ramu w
> kompie, i w razie potrzeby przez AGP do karty. Oczywiście nawet AGPx8
> (2GB/s) ma znacznie mniejszą przepustowość niż pamięć w grafie ale do
> TI4200/R9500 powinno styknąć.
No wlasnie nie - teksturowanie przez AGP jest IMO o kant d*y potluc,
a szarpniecia przy przesylaniu tekstur z RAM systemowego potrafia
doprowadzic do bialej goraczki.
> Oczywiście te dodatkowe 256/512 MB przyda się również w normalnej pracy,
> nie tylko w grach.
Obok, nie zamiast RAM na karcie graficznej. Zreszta nowe gierki
powoli zaczynaja wymagac juz nie 512 a 1 GB RAM systemowego i bez
przechowywania tekstur.
>> Raczej tak - GF4Ti to bardzo udana konstrukcja [w odroznieniu do
>> GFFX5xxx], ale juz sie zestarzala - niedlugo wszystko co jest DX9
>> bedzie kiepsko wygladalo na nim,>
>
> Aż tak źle to chyba nie będzie. Różnica między kartami dx7 a dx8 jest
> dość duża i wyraźnie ją widać w ostatnich grach (np. FarCry).
> Natomiast różnica między kartami dx8 a dx9 jest na szczęście dużo
> mniejsza, więc i różnica wizualna w przyszłych grach powinna być
> niewielka.
Widziales HL2?
>> albo wrecz odmowi wspolpracy.
> A to zapewne się stanie. Ale nie wcześniej niż za rok. Co i tak nie ma
> znaczenia bo będą to gry o takich wymaganiach odnośnie fillrate'u
> karty że na GF4TI nawet gdyby udało się je odpalić to sensowne
> framerate byłoby w 640x480 i LowDetail bez AA.
Bo R9550@R9600PRO bierze sie do okazjonalnego grania. Sam mam R9550
wlsnie z tego wzgledu - na codzien ustawiony jestr na 100 MHz rdzen i 150
MHz pamiec, a ostatni raz w cos gralem AFAIR zima ubieglego roku.
Dla zapalonych graczy R9550/R9600 i GF4Ti jest juz po prostu za slaby.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938 Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos: http://patenty.komada.org/index.phpReceived on Tue Aug 9 10:30:20 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 09 Aug 2005 - 10:51:07 MET DST