Re: Mysz Silvercrest

Autor: KJ <KJ_at_noway.com>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 10:07:42 MET DST

lev@k wrote:

> Tak z czystej ciekawośći się spytam - czy miałeś może kiedyś okazję
> używać osprzetu wskazujacego
> firm klasy Logitech/MS
> takiego chociaż ze
> "średniej pólki"? Szczególnie w zastosowaniach wymagakących odrobinkę
> większej precyzji niż kliknięcie na button 30x30dpi?

Nie rob scen.

Mysz zawsze trafiala tam gdzie chcial uzytkownik. Mi tez nie sprawiala
problemow. Byc moze do pewnych zastosowan sie malo nadaje, ale
rozpoczynajacy watek o takich nie pisal.

> Niestety osprzetem wskazującym SilverCresta w cenie OEM'owego Logitecha

Nie wiem czy dobrze porownujesz. Myszy Logitecha ze stacja "dokujaca"
widze w cenach zdecydowanie powyzej 100 zl, a zasieg wielu modeli
logitecha to tez okolo 2
metrow.

> Pojecie "satysfakcji" jest /bardzo/ eleastyczne

Ale jest wystarczajaca miara.

Kiedys moj znajomy powiedzial (odnosnie dosc drogiego hobby): bo
w tym wszystkim chodzi tylko o usmiech dziecka, nic wiecej.

KJ Siła Słów