Wymiana procka i płyty - czy warto ?- proszę o radę

Autor: olek <jan2500_at_op.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 23:47:07 MET DST

Witam
Obecnie mam komputer oparty na: płycie epox o szynie 133, Athlonie 1800,
karcie Radeon 9000, 80 G HDD oraz ram 500 mb. Mam możliwość za dopłatą ok.
100 -150 zł wymienić procka na sempron 2800 oraz płytę na nowsza, z szybszą
szyną. Komputer wykorzystuje głównie do internetu, czasami do zobaczenia
filmu i popracowania w Officie. Doradźcie mi proszę czy taka zamiana ma
sens - czy komputer będzie działał odczuwalnie szybciej, jakie mogę mieć z
tego korzyści?

Pozdrawiam - Olek (lamer w sprawach komputera)