Re: Co potrafi Modecom 300 GTF

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 23:26:39 MET DST

CosteC wrote:

> Miałem do rozbiórki kilka FEEL 250W (150Wmocy max wynika z tabelki)

Raczej nie o tych myślałem w poscie wyzej..

> wytwórca ESSUN CO. LTD. w środku prawie nic nie było. Wcześnieszych i
> późnieszych nie rozbierałem.

Tw Essuna w wersji 300W aż takie znowu puste chyba nie były (nie wiem
jak wersja 250W), a już jak trafiłeś na wersje europejską (z pasywnym
PFC) to momentami się wręcz ciasno w obudowie robiło (i miało to też
swoje odbicie w wadze) ;-)
Zresztą w ogóle "miniaturyzują się" we wnętrzach te zasilki - łądnie
widać to np. porównując FSP300-60PN (te z 12 cm "śmigłem") sprzed paru
lat (miały nawet /nadwymiarową/ obudowę głębokością przekraczając
standartowe ATX żeby wszystko pomieścić) z egzemplarzami z ostatnich
czasów (nawet w wersji 350W). To wszystko bez straty dla osiagów AFAIK i
do tego mniej się grzejąc w nowszych edycjach..

  Kto teraz je produkuje?

Jeszcze niedawno LC, a teraz..?

> CosteC

Pozdrawiam