Re: Laserowe drukarki

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 22:11:06 MET DST

Chwalimy dlatego, iz jest to sprzet niezawodny w przeciwienstwie do nowych
wynalazkow gdzie oszczedza sie na materialach oraz niskich kosztach
eksploatacji.
Ja mam jedna z drukarek HP IIIP ma 13 lat i sprawuje sie doskonale do
wydruku dokumetntow.Jedyna powazna naprawa byla wymiana rolek odbierajacych
papier ktore sparcialy a wymienilem je na rolki z starego magnetowidu :)

Mirek