TDK palone na LG-4163B

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 20:31:10 MET DST

Witam,
Kupiłem w Tesco TDK Cake 10x DVD-R 1-8x 4.7GB (po 1.6zł). Spaliłem pierwszą
8x i zadowolony, że wypaliła się bez błędów zabrałem się za palenie
następnych. Spaliłem następne 4... i każda jest z błędami. Próbowałem i na
4x i na 8x. Nagrywarka wypala płyty do końca, ale niestety nie da się ich
odczytać, bo zawierają nieczytelne sektory. Dotychczas paliłem Verbatimy,
Emtecki, taniutkie Titanium i przed chwilą jeszcze tańsze Hawk. Żadnych
problemów. Z TDK DVD-RW, Verbatim DVD+RW i Platinum DVD+RW też nie było
problemów. Co jest z tymi TDK 1-8x? To jakaś trefna partia, czy nagrywarka
mi się uwzięła na te konkretne płyty? Jakie macie doświadczenia z TDK i tym
napędem LG? Proszę bez komentarzy "LG to syf" bo o tym wiem i od 10 lat
używam napędów tej firmy bez żadnych problemów. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*