Re: Biedronkowy Lexmark

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 16:39:58 MET DST

Użytkownik "Wachcio" <SPAM_wachcio_SPAM@poczta.fm.invalid> napisał w
wiadomości news:h2fcf1d6skickc5a9sg22m7ohpu8e70a0u@4ax.com...
> Witam
>
> Co myślicie o "Biedronkowym" urządzeniu wielofunkcyjnym Lexmark-a.
> Żadnej nazwy, opis tez mglisty, jakiś nowy cartrige (który może
> pożniej drogo kosztowac). Ktoś może kupil i podzieli sie wrazeniami.
> Cena jest podejzanie atrakcyjna. Dzieki wielkie za kazde sugestie.

Daj sobie spokój z lexmarkiem. Kupiłem kiedyś Z11 i co z tego że fajnie
drukuje jak wydrukowanie 1 strony kosztuje 50 gr (dane z chipa). Oryginał
tusz/kadridż kosztuje 149 podróba na allegro 112 chyba. Kupiłem oczywiście
uzupełniacz i drugi raz już mi dysze zasychają. Jak chcesz tanio drukować
kup canon-a.