Re: Co potrafi Modecom 300 GTF

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 14:25:28 MET DST

> Glownie chodzilo oto aby pokazac ze uciagnie 5 x HDD.

Akurat to 5x HDD nie jest bardzo prądożerne. Ale plus 2GB ramu to już coś.
Jakby tam jeszcze włożyć jakąś karte graficzną ciagnąca 70W....

Modecomy są w środku całkiem solidne... a FEELe przynajmniej starsze modele
'300W' są po prostu tragiczne. A producent niby ten sam.

Pytanie: co to za obudowa i czy jest wersja niższa? (nie trzeba mi 5 zatok
5.25')

CosteC