Re: Supports HyperTransport....?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 09:53:24 MET DST

Mikolaj Tutak wrote:

> No i po co piszesz jak nie wiesz? HT to szyna systemowa (w miarę
> uniwersalna) promowana przez kilkunascie niezależnych firm (HyperTransport
> Technology Consortium). Co prawda wystepuje także w procesorach rodziny
> Athlon 64, ale jest też obecna w innych zastosowaniach np. w chipsetach
> nForce2 pomiędzy mostkami północnym, a południowym.

Przede wszystkim HT NIE JEST szyną. Czy gdzieś napisałem nieprawdę?
Oczywiście można napisać więcej, ale po co? Człowiek pytał o S754, więc
nie pisałem np. o łączach międzyprocesorowych w Opteronach.

> http://en.wikipedia.org/wiki/Hyper_transport

:)
Wierzysz we wszystko, co tam napisano? Przecież często właśnie tam piszą
ludzie, którzy znają temat "po łebkach".