Re: Mysz Silvercrest

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 23:50:44 MET DST

Maniu wrote:

> Nigdy nie mialem w praktyce do czynienia z myszami optycznymi. W teorii ta
> jest tania i wydaje sie dosc wygodna

Niestety to tylko teoria..

  ale wlasnie jakie moga byc
> niedogodnosci z uzywania myszy w sumie niemarkowych.

Różne - ale z reguły dość uciążliwe..

  Jakie moga byc typowe
> problemy i czy wogole sa one czeste w takich produktach.

Ergonomia, jakość, serwisowalność, kompatybilność, sterowniki, precyzja,
wrażliwość na jakość podłoża itd. itp.

  Moze mial ktos do
> czynienia z artykulami tej firmy.

Na szczęście nie..

  Komputera uzywam i do netu i do pracy i do
> gier.

To ułatw sobie tą pracę i uprzyjemnij neta oraz gry - kup /dobrą/ myszę
(Logitech lub Microsoft z tych ogólnodostępnych, innych nie ruszaj..),
nawet bez "wodotrysków" jak się nie wyrobisz finansowo.

  Nie chce w ciemno wydawac 90 zl na cos co nie wiem czy bedzie
> dzialalo.

Noname'y najczęściej działają super - do pierwszych problemów ;-) Jak
jesteś bogaty i lubisz często zmieniać sprzęt (noname'y są z reguły
nieserwisowalne, zresztą kto teraz naprawia myszy..) to SilverCrest jest
tym czego szukasz. Jak nie lubisz wywalać $ w błoto i cenisz komfort -
patrz wyżej..

  Prosilbym o opinie
> Pozdrawiam

NP, pozdrawiam