Re: ATI 9200SE kontra GeForce 2 MX

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 23:49:24 MET DST

Paweł Chrobak <beefens@WYTNIJo2.pl> napisał:
> Mam zasiłkę 235 watt, i nie chciałbym jej spalić, komp to Duron 850
> zasiłka to jakaś noname chyba, bo udało mi się tylko odczytać
> "made for pronox technology" co to za dibaęł nie wiem.

I nie da rady skombinować grosze nawet na taniutkiego Fortrona 300W ?

> Pytanie takie czy to się nie popali, zasiłkę będę wymieniał , przy
> okazji wymiany procka na silniejszy, ale to nie teraz jeszcze.
> Mam nadzieję tylko, że te zsiłki noname 235 watt ,to jeszcze nie taki
> badziew , jak zasiłki noname 350 watt

Przy tak słabym zasilaczu no-name to zwykła loteria. Może pójdzie i będzie
działało latami, może spali sie po tygodniu razem z resztą sprzętu a może
nawet jak zostaniesz przy obecnym sprzęcie i tak padnie sama z siebie :) GF2
MX pobiera 4W czyli tyle co nic. Jak już chciał byś wymieniac na coś z mało
prądożernych Radeonów to nie ma sensu pchać się w 9200SE. Znacznie lepiej w
zwykłego 9000 lub 9200. Wybór wersji Pro da znacznie lepszą wydajność ale i
pobór prądu wzrośnie więc to kwestia jak bardzo chcesz ryzykować. Najlepiej
jednak wymienić ten zasilacz na coś z realną mocą conajmniej 250W.
Mój Codegen 200W padł przy zmianie z GF2mx400 na GF2 Pro ale może to był
tylko zbieg okoliczności ;)

--
|__MSI KT880 Delta__Athlon-XP 2600+ Thoroughbred_ R9500Pro_/