Laserowe urządzenie wielofukcyjne

Autor: Smoq <smoq__at_usunto.poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 21:13:02 MET DST

Witam!

  Zamierzam kupić laserowe urządzenie wielofunkcyjne
(drukarka/skaner/kopiarka/fax). Jest dość duży wybór tych urządzeń. Wstępnie
ograniczyłem wybór do kilku:

1. Brother MFC-7820N
2. Samsung SCX-4216F
3. Minolta PagePro 1380MF
4. Canon LaserBase MF3110
5. HP LaserJet 3020

Prosiłbym użytkowników w/w urządzeń o podzielenie się uwagami z użytkowania.
Szczególnie chodzi mi o wady w/w urządzeń, koszty eksploatacji, możliwość
używania zamienników materiałów eksploatacyjnych, dosypywania tonera itp.
Interesującym rozwiązaniem wydaje mi się Brother MFC-7820N. Jest droższy od
Brothera MFC-7420, ale ma wbudowany interfejs sieciowy, możliwość
udostępniania itp. Nie ma tego żadne z wymienionych urządzeń. A może warto
się zastanowić nad czymś innym?

Pozdrawiam

Smoq