Co mozna przyspieszyc w ponizszym zestawie ??

Autor: RP <r.p.2003.USUN_at_SPAM.wp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 14:04:07 MET DST

Witam,

pytanie jak w temacie - czyli jak w miare tanim kosztem (tak 500-1000zl)
mozna usprawnic nastepujacego kompa:

- płyta: ASUS P4GE-V (tylko jakas taka starsza, bo teraz widze, ze byly
modele z FireWire i Serial ATA - moja tego nie ma) - dokladne oznakowanie na
pudelku to P4GE-V/LAN-UAY

- procesor: PIV 2.4GHz Northwood

- pamiec (wg Everest): 512MB PC2700 DDR SDRAM

- video: MSI MX400 Pro (MS-8817)

- dysk 1: Seagate 40GB, 5400RPM, ATA100
- dysk 2: Seagate 80GB, 7200RPM, ATA100

Generalnie glownie pracuje w grafice 2D, nie gram praktycznie wcale wiec
jakas rewelacja w 3D nie jest mi potrzebna (stad raczej nie rozwazam zmiany
grafiki)

Zastanawiam sie nad zwiekszeniem pamieci do 1GB ale nie wiem czy ogolnie nie
zmienic jej na cos szybszego pozbywajac sie dotychczasowej 512-ki
(teoretycznie plyta obsluguje DDR333 - ale czy bede mogl wsadzic szybsze
pamieci zeby ew. w przyszlosci moc je wykorzystac jak przyjdzie mi do glowy
zmiana sprzetu na cos szybszego ?? [wiem, wiem - nie wykorzystam ich
predkosci teraz ale zauwazylem, ze 400-ki sa minimalnie tansze od 333])

Bo zmiana procka na szybszy (plyta obsluguje do ponad 3GHz) chyba nie ma
sensu ??

pozdrawiam,
RP