Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 13:36:25 MET DST

maX wrote:

> Spox, najnowszy Geforce7 ma już sprzętowe wspacie dla H264, więc
> większość następnych chipów (dla segmentów Med i Low) zapewne również
> będzie je miała.

Jeśli już jesteśmy przy tym temacie, to zapytam. ;)
Niedawno wymieniłem prawie cały komputer (Sempron 2500+, 256 RAMu, Abit
NF-7), właściwie do wymiany została jeszcze tylko karta graficzna, bo
obecnie korzystam z GeForce2MX.
Nie zależy mi na specjalnych efektach w grach, ważne żeby chodziły bez
(większych) zacięć, nie musza chodzić na max detalach. ;)
Wyleciałem z obiegu jeśli chodzi o nowości, a więc które z obecnie
dostępnych kart graficznych posiadają wsparcie dla odtwarzania
DVD/DivX/Xvid? Czy taka funkcja na karcie może poważnie odciążyć procka?

Pozdrawiam!!!

Atlantis