Re: system ochrony danych w nero

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 13:20:09 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał

> 1/ skonfiguruj czytnik (deklaracja kodowania)

Po swojej stronie nie widze problemu.

> 2/ przeczytaj jeszcze raz pytanie i przemyśl, czy koniecznie
> musi być problem sprzętowy (chyba rozumiesz pytanie kolegi)

Pytanie nie dotyczy sprzętu a jest związane z oprogramowaniem (Nero).

> 3/ przeczytaj może, co to spam (http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam)

cyt. "Spam to elektroniczne wiadomości masowo rozsyłane do osób, które ich
nie oczekują". Ale rozumiem, że Ty lubisz wiadomości których nie
oczekujesz -->> nie sa związane z tematyką grupy dyskusyjnej, jednak nie
każdy - ja nie lubie burdelu. Czy jest on masowy czy nie - trafia do mnie a
ja sobie tego nie życzę i będe go tempić.

--
- pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046
- ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+