Re: port com

Autor: GolDek <waldoo_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 12:39:48 MET DST

lukaszex@op.pl napisał(a):

> Ale jak??

A skąd my mamy wiedziec jak ? Napisz czy laptop, komputer stacjonarny,
producent komputera ewentualnie płyty głównej, jakiego producenta BIOS ?
Jak oczekujesz konkretnej odpowiedzi to zadawaj konkretne pytania.
Najczęściej wejście do BIOSU uzyskuje się poprzez wciśnięcie klawisza
DEL w czasie startu komputera - ale to zależy od powyższego.

Pozdr

GolDek