Re: ktory zasilacz wybrac?

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 15:54:00 MET DST

> W esc.pl nie mają Enermaxa.
> W kupujemy.pl wskazują mi AGE za 215 PLN (!)
(...)

Z ciekawości wykonałem jeszcze tel. do AGE (ul. Legnicka) z zapytaniem o
PFC. Sprzedawa odpowiedział, że nie ma. Przedstawiłem mu informacje, że
nie mogą sprzedawać na terenie UE zasilaczy bez PFC i zapytałem, czy wie
co to znaczy. W/g niego PFC, to kontrola obrotów wentylatora :)))))

Podałem mu oczywiście własną definicję - "korekta współczynnika mocy".
Sprzedawca jednak do końca upierał się, że "PRAWDZIWE PFC" reguluje
obroty wiatraka ;)

--
Pozdrawiam, Arek