moze nieco OT - wysyłanie faksów na modemie

Autor: Sławek <noorder_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 13:00:28 MET DST

Witam

z góry przepraszam za totalne lamerstwo no ale nigdy jakoś nie miałem z
tym doczynienia to nie wiem. Chodzi o wysyłanie faksów. Mam neostrade
(ale to chyba nie ma znaczenia) i dodatkowo w kompie modem zoltrix
cobra. Używam do faksowania narzędzia które jest razem z windowsem. I
teraz tak. Wysyłanie niby wszystko jest OK, wpisuje numer faksu na jaki
chce wysłać, słysze jak modem wybiera, w okienku widze że trwa
przesyłanie i kończy się to komunikatem w konsoli z zieloną kropeczką,
że faks został wysłany. Moje pytanie - czy to pewne? A drugie to znów
odbieranie faksów - na tym samym numerze mam normalnie telefon. Chce
sprawdzić to klikam odbierz faks i znów się coś tam mieli ale kończy się
błędem. Ustawienie automatycznego odbierania to też jakoś tak nie bardzo
bo ktoś dzwoni to zgłasza się faks. Jak to poustawiać?
Sorki, ze troche może nie na temat ale bez podlizywania to grupa na
której zawsze dostaje sensowne odpowiedzi w przeciwieństwie do innych:)

pozdrawiam i z góry dziękuje
Sławek