Re: czesciowa dostepnosc dysku - POMOCY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 00:31:02 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <andrew_77@op.pl> napisał w wiadomości
news:5cc5.00000479.42f278ca@newsgate.onet.pl...

> dokładnie ... 160GB WD Caviar SE
> a moja płyta to stara poczciwa ECS K7S5A
> popatrze na stronie ktora podales
> i profilaktycznie poszukam sobie nowszego biosu
> DZIEKI! - nigdy bym na to nie wpadl - wlozylem dysk
> do kompa i jakos przez ok tydzien chodzil - jak widac
> chodzil poki sie nie "zapelnil" (do obszaru ktory widzi) ....

Wystarczy, jeśli będziesz na nim uruchamiał jedynie te systemy, które
z obsługą 48-bit LBA nie mają problemu ;-). Na przykład XP z SP1 lub
wyżej i ewentualnie ręcznie dopisanym wpisem EnableBigLBA=1.
Szczegóły:

303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

--
M.   [MS-MVP]