Re: Ups

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 23:59:25 MET DST

Karol wrote:

> Mam problem z UPS Fideltronik AREST 300
>
> Problem polega na tym w momencie gdy wystąpi spadek napięcia to się
> resetuje komputer, natomiast jeśli wystąpi całkowity brak prądu to jest OK
> przełącza się na zasilanie z baterii.

Miałem podobnie, tyle że na innym upsie (znajdziesz mojego niedawnego
posta w archiwum). Zrobiłem tak jak radził użytkownik "eska" -
wyłączyłem "auto-reboot" w systemie i.. problem zniknął, przynajmniej
dotychczas się ponownie nie pojawił (a przełącza ostatnio na akumulatory
nawet dosłownie na ułamki sekund przy krótkich spadkach napiecia -
uprzednio w tej sytaucji był tylko czarny ekran i restart).

> Wiem, że akumulatory już są słabe, bo maksymalnie podtrzymuje napięcie do 1
> minuty.

Rozejrzyj się na Allegro - są tam prawie wszystkie rodzaje akku za
rozsadne $ , zakładajac oczywiscie że te 300VA w ogóle wystarcza Twojemu
zestawowi komputerowemu.

> Z góry dzięki za wszelkie rady.
> Pozdrawiam Karol

NP, pozdr.