Re: Czy 1 GB RAM starczy?

Autor: Michał <tylkom_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 22:33:56 MET DST

> Kompresja, ale gdy chcesz dodac jakis poczatek i koniec, wsrodku wstawic
> kilkadziesiat przejsc, kilka przejsc, napisy to jest to z lekko malo.
>
> Dysk dyskiem ale ramu w tym wypadku nigdy za malo.

Hmm. Ja korzystam z pinnacle studio i wszystkich jego udogodnien (menuesow
muzyczek, napisow i przejsc itd itp). Nie zauwazylem roznic czasowych w
przypadku kompresji golego i przetworzonego materialu wideo. Ale nie jestem
ekspertem. Pytanie czy 150min. vs 140min. jest warte kasy za dodatkowy ram (a
bo to łindołs wykorzysta???:-P). No chyba ze kolega bedzie to robil
zarobkowo...ale to wtedy chyba dedykowana stacja a nie amatorskie składaki za
1/10 ceny ;-).