Re: Wydajność karty grafiki PCI ?

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 19:54:46 MET DST

Użytkownik "Paweł" <zubpionWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5cc5.000003fd.42f2463d@newsgate.onet.pl...
> Witam Mam płytę ASUS P4P800-MX ze zintegrowaną kartą graficzną i bez slotu
> AGP
> i PCI-E. Chciałbym jednak pograć od czasu do czasu w Silent Huntera czy
> Half
> Life 2 albo CS 2, które ma mój młodszy braciszek.
> Zastanawiam się czy karta pod slot PCI byłaby dobrym rozwiązaniem?
> Jaką te karty mają wydajność, czy podołają tym grą, czy muszę zastanowić
> się
> nad zmianą płyty pod AGP, a pewnie lepiej już pod PCI-E?
> Co byście polecili z kart PCI?

afaik ostatnimi kartami pod PCI byly GF2, a na takiej karcie HL2 na pewno
nie ruszy, pomijajac wazny fakt ze te karty sa w zasadzie nie do zdobycia

wiec najlepiej bedzie zmienic MB np. na taka
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59628764 do tego dokupic
jakiegos GF6600GT albo X700 i nie ma gry ktora nie pojdzie:)

--
gg