Re: Jaka obudowa/zasilacz do takiego zestawu?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 18:52:56 MET DST

Dnia Thu, 04 Aug 2005 18:20:08 +0200, Ingarden napisał(a):

> 4 x wiecej RAMu,

Ale to nadal 2 moduły, więc żrą nawet mniej prądu od moich memków, bo ja
moim troche napięcie podbiłem :)

> Audiophile i Tuner tez nie?

to razem ~15W

Za to u mnie jest procesor podkręcony na 2.7 GHz i mocno podkręcony GF
6600, więc suma sumarum mój zestaw ciągnie pewnie więcej prądu niż twój.

> Pewnie nie, ale po
> ostatnich problemach z zasilaczem wole miec pewnosc..

Ten twój zestaw będzie brał nieco ponad 250W, a chieftec 360-202
wytrzymuje obciążenie rzędu 400W.

> Orientujesz sie moze jaki dokladnie zasilacz siedzi w obudowie CHIEFTEC
> BG-01B-B-SL? Wszedzie co innego pisza, a na stronie producenta w ogole
> nie ma tej obudowy.

Pewnie te obudowy dostępne są z różnymi zasilaczami. Trzeba się będzie
popytać w miejsscu gdzie będziesz kupował. Trzeba tylko pamiętać, że na
100% w takiej budzie nie będzie zasilacza typu 360-202DF. Pewnie bedzie tam
coś od delty lub enhance (gorsze od sirteca zarówno pod względem oferowanej
mocy jak i ciszy). Jeżeli chcesz kupić osobno obudowę i osobno zasilacz, to
zajrzyj do sklepu angela.pl - tam można kupić wybraną obudowę z wybranym
przez ciebie zasilaczem (ale teraz chyba im strona padła :))

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]