Re: Walka ze spamem !!!!!

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 11:59:43 MET DST

Sunna w wiadomości <news:dcfqe9$29s$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> dostalem tak wiadomosc na maila:
>
> michuu11@op.pl <michuu11@op.pl> (z takiego maila), gdzie moge sie zwrocic z
> aby udupic wyzej wymienionego ? (sorry jesli w zlym miejscu to umieszczam ale
> poddenerwowany) pozdrawiam

Jeśli sam nie jesteś celowym spamerem (w co wątpię, bo i NTG i w ogóle), to
jako ciekawostka - 'michuu' jest w tym najprawdopodobniej 'bogu ducha
winien'.
Mam "zaspamione" jedno z kont onetowych i jedno z o2, przychodzą maile ze
spamem z najróżniejszymi nadawcami, czasem ewidentnie widać, że boty
wykorzystują zdobyte adresy także do wpisywania nadawców - np. z jakiegoś
polskiego konta onetowego przychodzi spam pochodzenia ewidentnie
zagranicznego, po kilka razy - za każdym razem z innym nadawcom.
Jeden taki spam zostawiłem sobie na pamiątkę - przyszedł na moje konto
onetowe, nadawcą był... byłem rzekomo ja sam, z mojego konta na o2. "Ale
głupi ci rzymianie", nazwy kont były takie same, tylko adresy inne.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel