Re: Bariera 8 GB a ilosc systemow na dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 00:24:36 MET DST

Użytkownik "Telemach" <tvforyouWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5f1c.000011a9.42ee8ce3@newsgate.onet.pl...

> no dobra z tym ze moge zrobic max. 4 partycje podstawowe a jak
> zrobie trzy partycje podstawowe to moge juz zrobic tylko jedna
> rozszerzona na dyski logiczne, w obu przypadkach zadne narzedzie
> do partycjonowania juz nie pozwala mi zagospodarowac reszty
> miejsca na dane.
>
> Mialem taka konfiguracje
>
> Win9x - podstawowa
> Win2k - podstawowa
> DOS - podstawowa
> Linux - rozszerzona z dyskami logicznymi
>
> i zostalem w ten sposob ograniczony tylko do tych 4 systemow ktore
> [...]

Użyj BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com , w nim
nie ma praktycznie ograniczeń co do ilości partycji podstawowych (poza
tym, że naraz widoczne mogą być tylko cztery). Co do 8 GB - niektóre
systemy mogą trzymać swoje pliki startowe na jednej wspólnej partycji,
a sam system może być na innej. BootIt wspomaga ZTCP takie
wielosystemowe instalacje, ale tę jego funkcjonalność znam tylko z
opisów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/