Laptop do notowania - jaki? Ktoś sprzeda?

Autor: Krzysztof \ <sirtorpedaUSUNTO_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 20:38:46 MET DST

Witam,

Wiem, że pół grupy już mnie tu znienawidziło, bo tematy takie, jak ten,
pojawiają się co chwilę ;)

Szukam laptopa/notebooka (wiem, że jednej z tych nazw się chyba nie
powinno używać, ale nie pamiętam której i dlaczego;) ) do notowania na
wykładach. "Celuję" w Toshibę Portege 3480, bo spełnia prawie w 100%
moje oczekiwania:
1. Lekki
2. Długa praca na bateriach w edytorze tekstu
3. Obsługuje 1024x768

Portege ma niestety problem z długą pracą na bateriach... Z tego, co
wiem, to maksymalnie 1,5h, a chciałbym z niego korzystać na wykładach do
notowania. Zaletą jest cena - można go znaleźć już za 1000 zł, a czasem
nawet taniej.

Może macie jakieś inne propozycje albo ktoś akurat chce się pozbyć
swojego sprzętu?:) (tych drugich zapraszam na mail:
torpeda[at]gad[dot]pl lub GG: 820384, często na niewidocznym, więc
śmiało zagadywać).

Pozdrawiam,

--
Sir Torpeda