WinFast TV2000 XP - brak obrazu z composite

Autor: bartekLTG <bartekltg_at_op.ciach.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 16:02:55 MET DST

Witam.

Mam mały problemik, a google podobnego nie widzi.

Podłączyłem analogową kamerę do tunera TV
przez kabelek composite.
Obrazu jednak ani sladu, a podczas jakichkolwiek manewrów
(wkładanie/wyciaganie wtyczek, wlaczania kamery)
ekran twardo pozostaje niebieski:(

Tuner do dłuższego czasu diała dobrze,
wczesniej nie probowałem nic w ten sposób
podłączyć.

Sprawdziłem kamere i kabel podłączając ją
do video, wszystko działa, wiec cos jest
nie tak po strinie tunera.

Za wszelkie pomysły bedę wdzięczny.

Pozdrawiam
bartekltg