Re: Joystick

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 14:03:47 MET DST

Użytkownik "Paweł Chrobak" <pawel.chrobak@WYTNIJarleg.com> napisał w
wiadomości news:dcpokd$hs$1@news.onet.pl...

> Kupić najtańszą kartę dźwiekową, i podłączyć do niej dżoja, a samą kartę
> wyłączyć, wejścia na dżoj na COM nie przerobisz, no chyba ,że znajdziessz
> może jakąś dedykowaną przejściówkę dźoj -> usb , poszukaj ale nie zdziw
się,
> jeśli nie znajdziesz

Kartę dziękową mam tez na PCI jest to SB VIBRA 128 i podłaczałem ją zamiast
wbudowanej.
Ale niestety ma ona konflikt przerwania z innym urzadzeniem i nie chce
działać.
Sama karta dziala OK ale wystepuje konflikt urządzenia do gier.
Sprawdzone w różnych konfiguracjach.
Cały czas wystepuje konflikt przerwań.
Niestety przerwania karty oraz wejscia/wyjścia są stałe.
i nic tu nie pomaga podanie innych wartości.
A niestety na płycie która mam Abit NF7-Sv2.0 nie widze zadnych dodatkowych
złącz dla joysticka.