Re: HDD na USB2 kontra HDD na FireWire

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 11:03:48 MET DST

Użytkownik "rkowalcz" <zspinf@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dco413$nk0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mam kieszen na USB2.0 i FireWire IEEE-1394a. Transfery podobne, dlatego
> używam tylko USB2.0. Róznica może byc przy FireWire IEEE-1394b

a tu sie nie zgodze. przenosze czesto duzo duzych plikow i sprawilem sobie w
koncu dysk 2,5" w obudowie zewnetrzej, zeby nie chodzic z kilogramami w
plecaku i zasilaczem zewnetrznym. mam obydwa zlacza i tam gdzie sie da
korzystam z firewire z 2 powodow:
1. zlacze jest szybsze, wyraznie szybsze. widac to wyraznie przy kopiowaniu
kilkunastu giga na raz.
2. nie zawiesza sie przy kopiowaniu duzych ilosci duzych plikow, tak jak to
usb lubi robic

tbg