Re: Problem z wykrywaniem CD-ROM na plycie Abit BX133-Raid

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 01:49:30 MET DST

eM napisał(a):
> Czy ja dobrze rozumiem, ze podlaczyles cdrom do tego dodatkowego
> kontrolera ATA100 HPT?
> Jesli tak, to musisz podlaczyc do zwyklego kanalu IDE, bo te dodatkowe
> kontolery HPT obslugiwaly tylko ATA, a nie ATAPI.
>

> eM
CD-ROM podlaczylem do 2 kontrolera IDE jako master (hdd jest tez jako
master ale przylaczony do 1 kotrolera IDE). Popatrz w manualu:
http://file.abit.com.tw/pub/download/fae//bx133-e.pdf
Nie wiem czy to jest to o co pytasz. Poprostu do kontrolerow IDE 3 i 4
nie wchodza obecne tasmy IDE z zabkiem we wtykach.

Pozdr OMSON