Re: Athlon XP, FSB, RAM i overclock

Autor: MojoJojo <osoba_at_micro.com>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 05:23:54 MET DST

> jest - jedne kostki DDR400 działają na np. 240 MHz, a inne ledwo dochodzą
> do 210 MHz. Tutaj nie ma żadnej reguły, chociaż wybierając hyniksa mamy
> praktycznie 100% pewności że pamieci zadziałają jako DDR500.

Ale to samo dotyczy proca bawiac sie w podkrecanie musisz po prostu w
pewnym momencie jednak odpuscic twój proc chodzi na 2200 mhz to jest
Athlon XP 3200 + to procesor wydajniejszy niz Pentium 4 3,2 prawie że.
To gorna granica 0,13 mikronowych jader Barton nawet AMD nie potrafi z
tego wiecej wycisnac. A opisy kolesi na forach to wiesz - jak ktos ma
wodne - albo jak ktos go pusci na 2400 Mhz na pare godzin a potem
przyjdzie upał 35 stopni i juz wymieknie jak zobaczy 55 stopni na procu
i idlu etc. etc.

Powiem ci tylko mam identycznego proca jak ty chodzi na 11x200=2200 i ma
  39 stopni w idlu i 47 w stresie jest Bartonem Mobile 2500
referencyjnie i ma 1.65 V tak ma wieczorami bo w południa ma 42 w idlu i
49 w stresie. Czyli malo mozna go jeszcze podkrecic tylko pytanie czy po
to ze jak przyjdzie upal 38 to juz nie grac w bedzie mial 59 na usage
100% albo podkrecic obroty Themaltake na 4800 rpm to ruch na panelu
frontowym ale huk jak z jeta. A tak jest cicho chlodno i wydajnie jak
cholera, Vampir chula, Half-Life chula.