Re: Pr±d na obudowie a brak uziemienia

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 01:55:01 MET DST

Dnia Sat, 30 Jul 2005 17:17:59 +0000 (UTC), Paszczak
<szczapak@huga.pl> wyklepa³(a):

>Nie na wtyczce! W gniazdku! Potem wetknie to do gniazdka, gdzie bêd± kable
>na odwrót i siê usma¿y.

Dok³adnie. I ¿adne drutowanie tylko kupiæ porz±dne gniazdko z bolcem,
podpi±æ zero do bolca (i zera) i mieæ spokój.
No chyba ¿e tak tak kto¶ to ju¿ zauwa¿y³ komputer jest w jaki¶ sposób
podpiêty do kablówki, choæby przez wie¿ê albo modem kablowy.
W pierwszym przypadku mo¿na spróbowaæ odizolowaæ obwody galwanicznie
przy pomocy kondensatorów po 5gr sztuka :)
A w drugim zamiast przez USB podpi±æ siê przez sieciówkê - u mnie w
kablówce zaczêli podpinaæ przez USB, ludzie siê skar¿yli na takie i
inne objawy (i problemy z instalacj± sterowników) i teraz ju¿ nie ma
przebacz i instaluj± tylko przez sieciówkê. Nawet za bardzo nie
zdzieraj±, jak kto¶ nie ma sieciówki to bior± 30 z³ za kartê, monta¿ i
instalacjê :P

--
scx
Wszyscy maj± sygnaturkê... mam i ja :)