Re: Problem z laptopem

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 01:32:51 MET DST

Dnia Mon, 1 Aug 2005 09:14:18 +0200, "T." <cashu-wonspam@wp.pl>
wyklepał(a):

>Laptop przełącza primary display (wyświetlanie) na monitor podpięty do
>wyjścia VGA w laptopie, bo widać myśli że jest zadokowany.
Albo Windows jest głupi i zapomina włączyć monitora...

Czyli na ekranie pojawia się windows ale ekran jest czarny? :)

Jak laptop ma swoje lata to być może świetlówki nie startują jak
należy. W moim też tak jest - kiedy jest ustawiona za niska jasność
(albo odbije przetwirnicy napięcia) to podświetlenie monitora mryga
albo i w ogóle nie startuje.
Pomaga wyłączenie LCD i włączenie ponowne (u mnie Fn+F1) i/lub
zwiększenie jasności ekranu (u mnie Fn+strzałka w górę)

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)