Re: NeoMagic Media 2,5 MB

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 01:19:46 MET DST

Dnia Mon, 1 Aug 2005 17:14:52 +0200, "Kot" <garfield21@interia.pl>
wyklepał(a):

>W starszych notebookach Della montowano takie karty. Co mozna robic na takim
>sprzecie? :-) W jakie gierki da sie pograc? filmy beda dzialac podejrzewam
>... ?
>Jesli ktos uzywal to prosze o napisanie jakie mozliwosci daje taka karta?

Ja mam NeoMagic 256 z Siemensa i zaczynam mieć jej dość.
Zero wspomagania 3D, na szczęście procek wyrabia z Motorheadem i
Commandos:Behind Enemy Lines w 640x480.
Z filmami kiszka, mpeg2 jeszcze cośtam jakośtam, xvid i divx udało się
mniej więcej płynnie odpalić na w'98 w okienku i bez skalowania - na
pełnym ekranie około 6 fps.
Właśnie prowadzę testy z Linksem, postawiłem Debiana. Obraz niby
wyświetla ale o przeciąganiu okna razem z zawartością trzeba zapomnieć
(pod KDE, innego WM na razie nie tetsowałem), dźwięku nie mogę
odpalić, a mplayera nawet coś zaistalować nie mogę :P
Tłumaczy mnie tylko to że Debiana pierwszy raz w życiu na oczy widzę i
na dokładkę nie mam zbytnio czasu posiedzieć i w nim pogrzebać.

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)