Re: raport OC z 3000+ venice

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 22:42:34 MET DST

Dnia Mon, 1 Aug 2005 22:28:02 +0200, aidahow napisał(a):

> Tak, jednak te problemy to była kwestia napięcia, przy 1.45V teraz jest ok.
> Przynajmniej jak dotąd wszystko stabilnie i bez żadnych turbulencji, mam
> nadzieję, że po kilku godzinach nie wyskoczą żadne problemy ;)

Miejmy nadzieję, że będzie OK. Cóż, nie trafił ci się super egzemplarz (w
sumie to taki średniak), ale dodatkowe 600 MHz za zupełną darmochę piechotą
nie chodzi.

Mam takiego samego Venice (21 tydzień) u kumpla, ale on jest zdecydowanym
przeciwnikiem jakiegokolwiek podkręcania, więc nie wiem jak tamten proc się
podkręca. Nawet próba malutkiej zmiany timingów pamięci wywołała prawdziwą
burzę.

> Ale chodzi cacy - ciesze się no i... dzięki :)

zawsze do usług

> BTW... jeśli chodzi o ten system... to czuję te nanosekundy w oczach ;)

:)

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]