Re: Modernizacja

Autor: stach <stach_at_stach.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 21:29:59 MET DST

Paweł wrote:

> Pomyli się człowiek i już się nabijają :> 160GB oczywiście. Widze, że ktoś
> przeczytał chociaż mój post. Niestety odp nie na temat:( - o dyski już
> pytałem, ale oznaczeń jeszcze nie przyswoiłem;)

oj taki dlugi post to po pierwsze - nikomu sie nie chce czytac takich
tasiemcow
poza tym nie ma co pytac, takie pytania sa dziwne, chcesz to kupuj, nie
chcesz to nie kupuj, jeszcze jak nie masz kasy, wystarczy ci taki komp?
to se go zostaw, nie wystarczy ci, chcesz se pograc, szybciej uzywac
windowsa i innych programow ktore zainstalujesz to kup sobie wiecej
pamieci, szybszego procka, no i dysk conajmniej ATA133 by mozna bylo
miec w posiadaniu.
nie rozumiem twoich dylematow.