jaka plyta pod socket A

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 12:14:44 MET DST

Witam

ceny najlepszych plyt pod ta podstawke w tej chwili
to raptem 200-300zl wiec doszedlem do wniosku
ze pora wymienic mojego asrocka na cos pozadniejszego
poleccie mi jakas fajna plytke oto moje oczekiwania:
- procek to 2500+M spokojnie chodzi na 2500MHz
  wiec rozbudowany bios pod wzgledem OC obowiazkowo
- plyta musi miec otwory przy sokecie na zalmana
- zintegrowana karte sieciowa (chetnie dwie)
- raid sata
- firewire
- 6-8 usb
- zintegrowana muzyke 5.1 tzw lepszej jakosci
- oczywiscie dwukanalowa obsluge ramu

probowalem rozeznac sie sam ale niuanse rev. u abita mnie pokonaly

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam artur