Re: Celeron D- czy potrzebna pasta?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 17:03:19 MET

Dnia Wed, 26 Jan 2005 15:31:23 +0100, Sander
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał:

> Tak, i taka sama, lub bardzo podobna była na moim coolerze z NB :)

No i poskladalem wreszcie ten zestawik.Celeron D320 na intelowskim
chlodzeniu i pascie(gumie) ma temperature 38°C.Nie wiem jak mam sprawdzić
jego temperature w stresie.Moze ktoś mi coś podpowie...Wentylator troszke
buczy a jego broty to okolo 2500RPM.Dane takie pokazuje speedfan.Jest może
jakiś bardziej profesjonalny program, który pzwoli mi sprawdzić
temperatury?
I jeszcze jedno.Narazie mam stary dysk ATA33.Za pare dni bedzie nowy
SATA.Czy możliwe jest żeby dysk tak bardzo spowalniał kompa??Miałem
celerona 500 i powiem szczerze że różnica pracy w środowisku Windows
miedzy tą 500MHz a tym 2,4GHz jest minimalna.Programy również włączają sie
niewiele szybciej.Czy to dlatego że ten dysk na więcej nie pozwala??

--
Pozdrawiam!!!
GG : 2842289 :)