Re: Re: komentarze w sklepach internetowych

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 21:47:49 MET

Uzytkownik "edwardek" <edwardek.usun@to.poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:1ve48i62evzwu.153ewjf5uuww.dlg@40tude.net...
> mysle ze to byloby bardzo zgybne dla nich gdyby naprawde usuwali
> niewygodne
> komentarze - przykladowo gdybym ja zamiescil tam jakis komentarz i potem
> bym tego komentarza nie widzial to na pewno bym o tym wspomnial na kilku
> grupach dotyczaceych sprzetu - sprawa szybko by wyszla...
> wiec negatywnych imho raczej nie usuwaja, inna sprawa to fakt ze sami
> moga
> dodawac spora ilosc pozytywnych - tego nikt nie sprawdzi.... :)

Heh, ile razy widzialem na grupach posty dotyczace nie zamieszczania
negatywnych komentarzy to ciezko policzyc by bylo, myslalem ze to juz
wiadoma sprawa :-) No cóz, komputronik "tak ma", chociaz z drugiej strony
bardzo czesto negatywne komentarze wystawiaja uzytkownicy nie potrafiacy
korzystac ze sprzetu, a duzo rzadziej jest to wada/niedoskonalosc tegoz
sprzetu...... I nie jeden post na grupie bylby tego dowodem........

Pozdrawiam, Sekator.