Komputer do gier - składanie.

Autor: PW <piotrw_1973_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 10:38:14 MET

Poproszono mnie o skonfigurowanie komputera do gry. Chciałbym się zapoznać z
Waszymi sugestiami. Muszę kupić płytę główną (markową, ale na pewno nie MSI),
procka (około 3MHz &#8211; może być AMD i to bym chyba polecił), oraz dobrą pamięć.
Do tego jeszcze grafika, która by pociągnęła gry (polecano mi Sapphire RADEON
9600). Wszystko to musi działać pod Win XP.
Niestety grami się nie zajmuje i nie wiem co tutaj wymyślić.

Serdecznie dziękuje za pomoc.