Re: all in wonder - już tylko jedno pytanie !

Autor: Bubu <bubupl(cyfra_jeden)_at_(WUPE).pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 09:19:43 MET

Witam ponownie !
Jak pisałem - kupiłem kartę Ati all in wonder 9000pro
Głos z TV jest ok - w stereo również (chociaż to karkołomna sztuczka),
o obrazie nie wspomnę bo żyleta.
Przenalizowałem nagrania wykonywane w różnych ustawieniach :
podczas nagrywania (obojetnie mpeg czy avi) dźwięk raz jest cicho,
a raz głośno tj. początek dialogu cicho, potem głośniej do końca wypowiedzi
i od nowa tak samo przy następnej kwestii - podczas nagrywanie głosu
działa więc coś jakby ARW (automatyczna regulacja wzmocnienia).
Nie ma to chyba nic wspólnego z próbkowaniem.
Gdzie może jeszcze tkwić problem ?
Nic na ten temat nie wygooglowałem
Pozdrawiam
Bubu

bubupl(cyfra_jeden)@(WUPE).pl - zabezp. antyspamowe
Epox 8RDA3I, Barthon 2500+/3200+ (a więc zintegrowany dźwięk : C-Media
C9739a - 6 kanałów)
 2x256MB Dual Twinmos, ATI AiW 9000Pro, WD800JB